Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- koordinuoja LVAT strateginio veiklos plano, LVAT metinio veiklos plano, veiklos ataskaitų rengimą;
- inicijuoja ir dalyvauja rengiant LVAT strateginio veiklos plano projektą, LVAT metinio veiklos plano projektą, LVAT veiklos ataskaitų (ketvirčių, metų) projektus;
- sistemina ir apibendrina LVAT administracijos padalinių ir valstybės archyvų pasiūlymus dėl LVAT strateginio veiklos plano ir jo įgyvendinimo kontrolės tobulinimo;
- dalyvauja rengiant veiklos vertinimo kriterijų techninių aprašymų projektus;
- rengia LVAT ir valstybės archyvų veiklos planų ir ataskaitų formas, apibendrina LVAT administracijos padalinių ir valstybės archyvų teikiamus pasiūlymus;
- sudaro LVAT ir valstybės archyvų vykdomų programų įgyvendinimo ketvirčių, pusmečio ir metų rodiklių suvestines;
- suveda duomenis į Stebėsenos informacinę sistemą ir vykdo nuolatinę strateginio veiklos plano įgyvendinimo rezultatų stebėseną;
- pagal kompetenciją teikia informaciją atsakingoms institucijoms apie atskirų strategijų, programų ar tarpinstitucinių veiklos planų priemonių įgyvendinimą, kitus veiklos statistinius duomenis;
- teikia pasiūlymus dėl veiklos planavimo proceso tobulinimo, LVAT ir valstybės archyvų veiklos kokybės gerinimo, siekiant pagerinti jų veiklos efektyvumą;
- teikia metodinę pagalbą valstybės archyvams veiklos planų ir ataskaitų rengimo klausimais;
- inicijuoja ir dalyvauja rengiant dokumentų ir archyvų valdymo ir naudojimo srities vidutinės trukmės planavimo dokumentų projektus, teikia pasiūlymus dėl jų įgyvendinimo;
- vykdo kitus su LVAT funkcijomis susijusius skyriaus vedėjo ir Lietuvos vyriausiojo archyvaro nenuolatinio pobūdžio pavedimus, kad būtų pasiekti LVAT strateginiai tikslai.
Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip dvejų metų darbo patirtį rengiant biudžetinės įstaigos planavimo dokumentus;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, strateginį planavimą;
- išmanyti LVAT veiklos sritį;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
- gebėti sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu valstybine kalba, išmana dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus;
- turėti gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius (mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu).
_ _ _